31 oktober, We zijn weer thuis - Reisverslag uit Nieuw-Vennep, Nederland van Wim Bekendam - WaarBenJij.nu 31 oktober, We zijn weer thuis - Reisverslag uit Nieuw-Vennep, Nederland van Wim Bekendam - WaarBenJij.nu

31 oktober, We zijn weer thuis

Door: WimBekendam

Blijf op de hoogte en volg Wim

31 Oktober 2010 | Nederland, Nieuw-Vennep

Dit was wel een heel lange dag. Het begon vanmorgen rond half acht in de V.S. Ontbijtje in het hotel, uitchecken, koffers droppen en nog één keer met de bus “Down Town”.
We hebben een kort boek gebracht aan “China Town”. Deze wandeling was erg leuk. Waarschijnlijk iets rustiger dan anders, ivm het “Halloween-weekend”waren veel winkeltjes gesloten, maar zelfs ’s morgens vroeg proefden we de oosterse sfeer.
Na een laatste behoorlijke koffie van Starbucks bij Time Square, namen we de bus terug naar het hotel en vandaar de taxi richting vliegveld. De Cubaanse chauffeur trakteerde ons op een heel plezierige rit vol wetenswaardigheden over de gepasseerde highlights. En wij willen jullie ook attenderen op zijna advies om eens een vakantie in zijn thuisland door te brengen. Noem de naam Raoul er maar!
De wachtrij-trauma’s van de heen-reis zijn ons vandaag / gisteren bewaard gebleven. Geen echte rij gezien (m.u.v. de boarding) . Bijna op tijd vertrokken we even na acht uur P.M.. Dankzij het stoppen van de zomertijd, vloog ons vliegtuig een uur korter. Dus om acht uur ’s morgens landden we al op Schiphol.
Onze privé chauffeur (TomTom Rob) pikte ons op en bracht ons in zijn compacte auto toch nog comfortabel thuis. Ondanks mijn idee, gingen we thuis eerst even naar bed. Ik was er zeker was dat ik, net zoals in het vliegtuig niet zou kunnen slapen, maar werd pas na lunchtijd weer wakker.
Toyah hebben we bij Sylvia en Jan opgehaald en ook Djingels wilde nog wel met ons mee vanaf zijn adres bij Cindy en Kees-Jan. We zijn erg trots op onze hondjes, omdat ze zich als gasten zo goed gedragen hebben.
Binnenkort volgt een linkje naar wat meer foto’s van onze rondreis van de afgelopen weken.

• 01 November 2010 - 06:29

Suzanne:

Welkom thuis !! Fijn dat jullie er weer zijn, veilig en wel en rijk aan ervaringen.

• 01 November 2010 - 10:18

Joyce Van Den Berg:

Fijn dat de terug reis goed en voorspoedig is verlopen.

De honden waren vast heel blij om jullie weer te zien. En elkaar natuurlijk.
    Al zal het hun aan niets zijn ontbreken bij zulke goede pleegbaasjes.

Probeer maar weer te wennen aan het Hollandse weer. Groetjes