Het begin van de eerste dag - Reisverslag uit Louisville, Verenigde Staten van Wim Bekendam - WaarBenJij.nu Het begin van de eerste dag - Reisverslag uit Louisville, Verenigde Staten van Wim Bekendam - WaarBenJij.nu

Het begin van de eerste dag

Door: WimBekendam

Blijf op de hoogte en volg Wim

12 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Louisville

Omdat we nog steeds niet helemaal gewend zijn aan de Amerikaanse klok zijn we ook vandaag weer ruim op tijd uit de veren. Daardoor is er nog wel wat tijd over om een update te geven, voordat inderdaad om 12 uur de eerste judges brieving begint.

Op de site van de USDAA staat de indeling van alle deelnemers nu ook vermeld: http://www.usdaa.com/se_competitorInfo.cfm. Daarbij is ook het wedstrijdschema te vinden.
Blijkbaar is er wel het één en ander geschoven in de opzet waarmee eerder de scheidsrechters zijn ingezet. In de brieving zullen we straks wel de gevolgen voor onze inzet te horen krijgen. Wat ook opvalt is dat er een beetje erg weinig junior handlers mee doen: twee. Daar zijn dus twee sets van 4 parkoersen (voor de vier niveau’s die daarin uit hadden kunnen komen) door twee scheidsen gemaakt, waaronder ik. Maar goed, daar had Gert me al een beetje voor gewaarschuwd. Het blijken er nu wel erg weinig te zijn. Andere onderdelen hebben wel meer serieuze aantallen deelnemers. Topper is snooker op vrijdag in ring 3: 472 deelnemers.

We gaan straks lekker ontbijten en splitsen daarna op. Aurelia gaan met tante Louisville verkennen en ik meld me bij de brieving.

Vanmiddag begint het toernooi om 3 uur met het verkennen en om 4 vier uur met de starts van mijn European Standard in alle vijf de ringen. Dat parkoers wordt door in totaal 715 deelnemers gelopen, dat is denk ik wel een persoonlijk record voor mij. Gelukkig hoef ik ze niet allemaal zelf te keuren.


  • 12 Oktober 2010 - 15:20

    Joyce Van Den Berg:

    Het is erg leuk om jullie reis zo via deze site te volgen.
    Met de foto's is het helemaal compleet. Jullie hebben inderdaad een grote bak tot jullie beschikking.
    Rijd vast fantastisch.

    Geniet van deze ervaring, hoop dat de eerste dag van het toernooi naar je wens is verlopen.

    Groetjes Joyce.
    Ps Ik was de Joyce van 8 dagen geleden.

  • 12 Oktober 2010 - 20:40

    Yvonne Van Westen:

    En ik Yvonne van een paar dagen geleden.
    Succes straks bij de opening! Wij genieten van je verhalen hier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Louisville

Wim

In 2015 mag ik voor de 3e maal als scheidsrechter meewerken aan de Cynosport Worldgames. Deze keer vinden die plaats in Murfreesboro Tennesee. Meer info over dit evenement is te vonden op: http://www.usdaa.com/.

Actief sinds 31 Aug. 2010
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 77409

Voorgaande reizen:

06 September 2019 - 09 September 2019

Cherkasy open agility

21 Oktober 2015 - 25 Oktober 2015

USA 2015 Chicago - Cynosport - Atlanta

02 April 2013 - 07 April 2013

ACE 2013 Girona Spain

08 Mei 2012 - 16 Mei 2012

WAC 2012 Texas USA

17 Oktober 2011 - 07 November 2011

Rondreis Zuid-West USA

11 Oktober 2011 - 17 Oktober 2011

Cynosport Worldgames 2011

18 Oktober 2010 - 30 Oktober 2010

rondreis Amerika 18 t/m 30 oktober 2010

09 Oktober 2010 - 18 Oktober 2010

CynoSport World Games 2010

20 September 2018 - 30 November -0001

2018 Down under Agility

Landen bezocht: