The day after .. - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Wim Bekendam - WaarBenJij.nu The day after .. - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Wim Bekendam - WaarBenJij.nu

The day after ..

Door: WimBekendam

Blijf op de hoogte en volg Wim

18 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Cleveland

Het is maandag 18 oktober. De Cynosport World Games 2010 zijn voorbij. Met een dubbel gevoel ben ik wakker geworden.
Pas doordat Aurelia in actie kwam, ontwaakte ik tegen 9 uur langzaam uit een diepe coma. Toen ik in bed kroop (of eigenlijk klom, want de bedden in het Louisville -hotel waren mega-hoog.) klaagde ik nog dat ik klaarwakker was. Maar volgens iemand die het kan weten, was ik vervolgens binnen twee minuten vertrokken en heb me die nacht niet meer verroerd. Misschien heeft de afgelopen week toch wel het één en ander van me gevergd.
Aan de ene kant waren die afgelopen zes dagen prachtig, maar ondertussen ook wel ruim voldoende aan behendigheids - adrenaline. Ik zal wel een poosje nodig hebben om weer wat af te kicken. De andere kant zegt eigenlijk dat ik hier wel wat meer van zou willen: Ja .. , ik ben verslaafd!

We zijn na een ontspannen ontbijt, op ons gemak afgereisd. Door de laatste bekende gezichten die we in en rond het hotel tegen kwamen zijn we begroet en uitgezwaaid. Mijn kop zit vol met alle goede herinneringen en voelt er zwaar van. Gelukkig is de rit naar Cleveland, van een dikke vijf uur rijden, weer heerlijk ontspannen en een mooie tocht door het Amerikaanse landschap. De eerste uren hebben we het samen aldoor over de afgelopen week gehad. Die afkoeling hadden we beiden blijkbaar erg nodig.

Een kleine vergissing waarbij we te lang op de rechter baan bleven rijden, dwong ons een afslag te nemen. Omdat het toch lunchtijd was, bezochten we het daar gelegen warenhuis dat een soort super – HEMA leek. Die bleek voorzien te zijn van een heuse Starbucks, dus eindelijk weer eens fatsoenlijke koffie. Zowel het hotel als de KEC serveerden wel warme maar niet echt smaakvolle koffie. En hier waren ook redelijke sandwiches verkrijgbaar. Daarna ging het vlot verder noord waards. Ondanks de spits bereikten we zonder problemen het hotel. Dit was, om budget technische redenen, wat minder luxe was dan ons onderkomen van afgelopen week. Het kan er wel mee door, maar een volgende keer kiezen we liever weer een motel buiten de stad. Ze verkopen hier wel weer heel lekker lokaal gebrouwen bier voor een heel schappelijke prijs,van “Great Lakes brewing Co”, dat we na een etentje down-town in een Irish-pub, tijdens de productie van dit verhaaltje genuttigd hebben.

Het eerste plan was om na de Cyno Games dit reisverslag te beëindigen. Maar omdat er ook niet behendigheid – relaties ons volgen, wordt dit vervolgd met de rondreis die we vanaf nu gaan maken. Ons volgende reisdoel zijn de Niagara watervallen. Daar rijden we morgen naartoe.

• 19 Oktober 2010 - 05:18

Cassandra:

Na gedane arbeid is het goed om even lekker met elkaar te genieten! Wij blijven jullie inderdaad volgen. Ben benieuwd hoe jullie de Niagara falls vinden. Groeten van ons vieren!

• 19 Oktober 2010 - 06:56

Rob & Joan:

en nu begint het.
    heel veel plezier met de ontdekking van een nieuw stukje vakantieland

• 19 Oktober 2010 - 07:30

Relinde Peschier:

Ik kijk met plezier uit naar jullie volgende avonturen. Er is meer in dit leven behalve behendigheid :) By the way ..wie reed er toen de foto van de auto gemaakt werd ;)zit wel een deuk in de achterbak ...hoe zou dat nou komen?

• 19 Oktober 2010 - 08:10

Yvonne Van Westen:

Wat een behendigheidservaringen ben jij rijker! Succes met afkicken. En leuk dat jullie dit verslag doorzetten. Begint voor ons ook normaal te worden, iedere ochtend je verslag te lezen. Veel plezier de komende dagen!

• 19 Oktober 2010 - 11:42

Joyce Van Den Berg:

Die dagen zijn omgevlogen.
    Zo zit je er nog middenin en nu is het alweer voorbij.
    Heel veel plezier en fijne gezellige dagen met elkaar.

Ga jullie zeker nog volgen.

• 20 Oktober 2010 - 15:02

Ilonka:

NEE, niet stoppen met schrijven! Veelste leuk om te lezen ;)

Wat een ervaring heb je als scheids opgedaan, echt COOL!!!! De AHC heeft een internationale scheids ja,ja, wie weet telt dat ook mee voor de titel hondenclub van het jaar.

Geniet nog van de verdere vakantie en doe Aurelia de groeten!!!!